FANDOM

Front Minarchistyczny - ugrupowanie polityczne składające się z minarchistów oraz wolnościowców, utworzone w czerwcu 2016 roku, reaktywowane w marcu 2017 roku. Prezesem Frontu Minarchistycznego jest Aleksander Serwiński.

https://www.facebook.com/groups/1799645796936496/?fref=ts

  1. Historia
  2. Symbolika

Historia

Front Minarchistyczny powstał w 2016 roku. Jego założyciel, Aleksander Serwiński został zarazem prezesem ugrupowania.

W 2017 roku z inicjatywy Yakova Belenikidze została założona grupa Jak będzie w sejmie – sekcja symulacji parlamentu. Wraz z Karolem Parkitą została podjęta decyzja o reaktywacji Frontu Minarchistycznego. Obecnie w jego skład wchodzi ponad 80 posłów I kadencji Sejmawki. Na wskutek decyzji w niektórych ugrupowaniach wchodzących w skład sejmawki, członkowie tych klubów podjęli decyzję o wstąpieniu do Frontu Minarchistycznego (m.in. Obywatele Wolność i Progres oraz partia ZOO).

Symbolika

Fm-logo

Logo Frontu Minarchistycznego w latach 2016-2017

Pierwotnie, logiem Frontu Minarchistycznego były czarne litery "F" oraz "M" na białym tle. 28 marca 2017 roku podjęto decyzję o zmianie loga na czarne litery "F" oraz "M" na żółtym tle nawiązujące do flagi Gadsdena. Litera "F" została ozdobiona głową węża stylizowanego na grzechotnika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki